Telemovie Awaklah Imam Saya terbitan Zeel Production akan menemui penonton di saluran Astro Ria pada 28 November 2015 jam 9.00 malam. Telemovie ini membariskan Izreen Azminda, Fattah Amin, Faye Khusairi, Shuib Sepahtu, Reza Hasbi, Taty Hassan dan ramai lagi.

Telemovie Awaklah Imam Saya

TELEMOVIE: AWAKLAH IMAM SAYA
Tarikh / Masa Tayangan: 28 November 2015 (Sabtu) / 9.00 malam
Siaran: Astro Ria
Penulis Skrip: Zaharuddin Md Desa
Pengarah: Jamal Khan
Terbitan: Zeel Production
Pelakon: Izreen Azminda, Fattah Amin, Faye Khusairi, Shuib Sepahtu, Reza Hasbi, Taty Hassan, Hana Idora

Telemovie Awaklah Imam Saya

SINOPSIS AWAKLAH IMAM SAYA

Di sebuah kampung terdapat dua orang gadis jelita mencari calon suami yang mampu membimbing dan menjadi imam mereka selepas berkahwin. Pelbagai usaha dilakukan jejaka-jejaka yang ingin memenangi hati mereka.

Telemovie Awaklah Imam Saya

Telemovie Awaklah Imam Saya

Jangan lupa saksikan Telemovie Awaklah Imam Saya ini esok pada pukul 9.00 malam di Astro Ria.



Advertisement

0 comments:

 
Top