Pantang duduk atas bantal nanti keluar bisul | Mak aku selalu marah kalau anak-anak dia duduk atas bantal. Nanti keluar bisul kat punggung katanya. Tapi kitorang kadang-kadang buat derk je, kehkehkeh. Degil punya anak. 

Padahal sebenarnya, tak elok duduk atas bantal sebab kita letak kepala atas abntal bila baring. Sesuai ke letak punggung dan kepala tempat yang sama? Ha, macam gitu konsep dia. Cuma orang - orang tua kita nak menegur cara halus. Tak macam orang sekarang direct-to-the-point. Tu yang sampai sentap menyentap, kehkehkeh.

Sama juga ada pantang kata anak dara tak elok menyanyi kat dapur, nanti dapat laki tua. Eh, kalau tua ada harta takpe makkkkkk....*flip hair*

Pang sedas.

Walaupun kadang-kadang pantang larang tersebut macam tak boleh nak diterima akal, kita percaya juga tanpa kita sedari! Hal yang sama juga berlaku bila kita bertukar telko - terlalu banyak peraturan dan pantang larang yang karut marut.

Sekarang jangan risau, dengan hanya 4 langkah mudah kita boleh bertukar kepada telko U-Mobile dan mengekalkan nombor lama. Diulangi HANYA 4 LANGKAH MUDAH uols.

4 langkah mudah bertukar kepada U-Mobile

BAYAR

BELI dan AKTIFKAN

LAYARI u.com.my/mnp

TUKAR sim U Mobile baru


Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman web U Mobile http://www.u.com.my/

Advertisement

0 comments:

 
Top